Πως επικοινωνούμε μεταξύ μας;
Πως επικοινωνούμε με κάποιον που είναι μακριά μας;
Πως επικοινωνούσαν οι άνθρωποι παλιότερα και πως σήμερα; Είχαν τα ίδια μέσα;
Αυτά τα ερωτήματα μας απασχόλησαν στο νηπιαγωγείο πριν μερικές μέρες. Νομίζω ότι βρήκαμε απαντήσεις σε όλα αυτά.
Παρακολουθήσαμε στον βιντεοπροβολέα σχετικά βίντεο με τους τρόπους επικοινωνίας παλιότερα και το συγκρίναμε με το σήμερα
Κάναμε αναπαράσταση σε ορισμένα από αυτά..., το τηλέφωνο. Μιλήσαμε για τη εξέλιξη του..
Μετατρέψαμε το κουκλόσπιτο μας σε περίπτερο που πουλάει εφημερίδες
Παρατηρήσαμε τι περιέχει μια εφημερίδα...
Εφημεριδοπώλης...
Πως επικοινωνούμε με κάποιον που είναι μακριά μας;
Πως επικοινωνούσαν οι άνθρωποι παλιότερα και πως σήμερα; Είχαν τα ίδια μέσα;
Αυτά τα ερωτήματα μας απασχόλησαν στο νηπιαγωγείο πριν μερικές μέρες. Νομίζω ότι βρήκαμε απαντήσεις σε όλα αυτά.
Παρακολουθήσαμε στον βιντεοπροβολέα σχετικά βίντεο με τους τρόπους επικοινωνίας παλιότερα και το συγκρίναμε με το σήμερα
Μάθαμε το αίνιγμα για το τηλέφωνο
Γράψαμε γράμμα και το στείλαμε σε αγαπημένο πρόσωπο
Ο Ταχυδρόμος έτοιμος για να παραλάβει τα γράμματα μας..
Μετατρέψαμε το κουκλόσπιτο μας σε περίπτερο που πουλάει εφημερίδες
Παρατηρήσαμε τα ονόματα των εφημερίδων και αντιστοιχίσαμε με λέξεις ...
Εφημεριδοπώλης...
Μιλήσαμε για την τηλεόραση και την εξέλιξη της και βάλαμε σε χρονική σειρά
Τι πρέπει να παρακολουθούμε και πόσο... και τι θα πάθουμε στην υγεία μας αν παρακολουθούμε πολύ ώρα...
Σήματα καταλληλότητας
Και φυσικά δεν παραλείψαμε να μιλήσουμε για τον υπολογιστή το σύγχρονο μέσο επικοινωνίας, που καθημερινά το χρησιμοποιούμε στην τάξη μας για να βρούμε οτιδήποτε χρειαζόμαστε, αλλά και να επικοινωνήσουμε με όποιον θέλουμε. Μιλήσαμε για τα θετικά του υπολογιστή, αλλά και τα αρνητικά και είδαμε σχετικά βίντεο.
Παιχνίδι για το ραδιόφωνο. Ένα παιδί καλύφτηκε με ύφασμα, που είναι ο ακροατής και ένα άλλο έκανε τον εκφωνητή μέσω ραδιοφώνου, που έλεγε ειδήσεις. Το παιδί ακροατής έπρεπε να μαντέψει ποιο παιδί είναι ο εκφωνητής...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου