Με αφορμή κάποια παιδιά, τα οποία ταξίδεψαν τις μέρες των γιορτών, απλώσαμε τον χάρτη, για να δούμε που βρίσκονται αυτά τα μέρη. Πως ταξίδεψαν τα συγκεκριμένα παιδιά; Πως αλλιώς θα μπορούσαν να φτάσουν στον προορισμό τους; Ταξινομήσαμε τα μέσα μεταφοράς, σε αυτά της στεριάς, της θάλασσας και του αέρα. Βρήκαμε το αρχικό τους γράμμα, γράψαμε τις λέξεις σε σταυρόλεξα, μετρήσαμε, αναγνωρίσαμε τους ήχους κ.α.(βλ. προηγ. αναρτήσεις).
Κατασκευάσαμε πειρατικά καράβια με χάρτινα πιάτα, ξυλάκια σουβλακιού και χρωματιστά χαρτιά...
Διαβάσαμε το βιβλίο " Ο κύριος Κοκοδούλης" της Έλενας Δοριάκη και μιλήσαμε για τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας...
Κάναμε αναπαράσταση στην τάξη μας, χρησιμοποιώντας φωτεινούς σηματοδότες, διαβάσεις πεζών και πινακίδες σήμανσης ΚΟΚ...
Κατασκευάσαμε με χαρτόνι κάνσον φωτεινούς σηματοδότες για τους πεζούς και τα αυτοκίνητα.
Ταξινομήσαμε τις πινακίδες σε κυκλοφοριακές, απαγόρευσης και κινδύνου και αφού χωριστήκαμε σε ομάδες, ανέλαβε κάθε ομάδα να ζωγραφίσει τις πινακίδες μιας κατηγορίας...
Τέλος, κάναμε μία βόλτα γύρω από το σχολείο και εντοπίσαμε τις πινακίδες σήμανσης που υπάρχουν...
Κατασκευάσαμε πειρατικά καράβια με χάρτινα πιάτα, ξυλάκια σουβλακιού και χρωματιστά χαρτιά...
Διαβάσαμε το βιβλίο " Ο κύριος Κοκοδούλης" της Έλενας Δοριάκη και μιλήσαμε για τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας...
Κάναμε αναπαράσταση στην τάξη μας, χρησιμοποιώντας φωτεινούς σηματοδότες, διαβάσεις πεζών και πινακίδες σήμανσης ΚΟΚ...
Κατασκευάσαμε με χαρτόνι κάνσον φωτεινούς σηματοδότες για τους πεζούς και τα αυτοκίνητα.
Ταξινομήσαμε τις πινακίδες σε κυκλοφοριακές, απαγόρευσης και κινδύνου και αφού χωριστήκαμε σε ομάδες, ανέλαβε κάθε ομάδα να ζωγραφίσει τις πινακίδες μιας κατηγορίας...
Τέλος, κάναμε μία βόλτα γύρω από το σχολείο και εντοπίσαμε τις πινακίδες σήμανσης που υπάρχουν...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου