Ένα σημαντικό μάθημα για τα παιδιά, είναι να γνωρίσουν το σώμα τους....
Ξεκινήσαμε να παρατηρούμε ο ένας τον άλλο, τα εξωτερικά χαρακτηριστικά μας πρώτα ...,
Σχεδιάσαμε το σώμα ενός παιδιού και καταγράψαμε τα εξωτερικά χαρακτηριστικά...
Μετά και τα εσωτερικά όργανα....
Τα τοποθετήσαμε στη σωστή θέση πάνω στο σώμα μας...
Και στην κούκλα...
Ζυγιστήκαμε...
Διαβάσαμε το βιβλίο "Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε"
Μετρήσαμε ύψος.....
Αριστερό -δεξί
και ένα εικαστικό έργο, εμπνευσμένο από τον πίνακα με τα "Ανθρώπινα Σώματα" του Φερνάντ Λεζέρ
και φτιάξαμε μια ομαδική εργασία, με σκοπό να δούμε, γιατί εμείς έχουμε τα χέρια μας;
Εμπνευστήκαμε από τα πρόσωπα του Πάμπλο Πικάσο και φτιάξαμε τα δικά μας πρόσωπα...
Και φυσικά η μελισσούλα ρομπότ Bee bot, είναι εδώ μαζί μας, για να μας κάνει το μάθημα μας πιο ενδιαφέρον και κατανοητό...
Για να είναι όμως το σώμα μας δυνατό και να έχουμε ενέργεια για όλες μας τις δραστηριότητες, πρέπει να τρώμε υγιεινά!!
Καταγράψαμε τι ξέρουν τα παιδιά, γύρω από την διατροφή σύμφωνα με το διάγραμμα K-W- L-H.
Ταξινομήσαμε ποιες τροφές μας δίνουν δύναμη και ενέργεια και ποιες όχι..
Ήρθαν 3 φιγούρες (ο Υγιεινούλης, ο Φαγάνας και ο Χουζούρης), οι οποίες μας έκαναν παρέα σε όλη την διάρκεια της θεματικής ενότητας και την έκαναν πολύ ενδιαφέρουσα...!!!! Έπαιξαν τα παιδιά και κουκλοθέατρο μαζί τους..
Χωρίστηκαν σε 4 ομάδες: Η 1η ταξινόμησε τις εικόνες των τροφών, σε υγιεινές και ανθυγιεινές
H 4η γράφει τις λέξεις, "Υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές", μετά από διαδικασία αποκωδικοποίησης

Τέλος πήραμε σουπλά με υγιεινές τροφές και το δίπλωμα του Υγιεινούλη...., που έχει πάνω το σκαναρισμένο QR CODE και περιέχει σχετικό τραγούδι για την υγιεινή διατροφή, ηχογραφημένο από τα παιδιά.
































Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου