Τα περισσότερα νήπια δεν γνωρίζουν από που προέρχονται τα φρούτα(από τα δέντρα), μα ούτε και το ότι σε διαφορετικές εποχές αντιστοιχούν διαφορετικά φρούτα. Πολλά από αυτά δεν έχουν γευτεί ορισμένα από τα φρούτα του φθινοπώρου και δεν ξέρουν την ύπαρξή τους(πχ ρόδι, κυδώνι). Όμως γνωρίζουν καλά τα μήλα, τα αχλάδια και τα σταφύλια που τους είναι οικεία εφόσον τα φέρνουν ως πρόγευμα στο σχολείο.
Άρα ο σκοπός μας είναι, να αναγνωρίζουν τα φρούτα του φθινοπώρου και να τα ξεχωρίζουν σε σχέση με τα φρούτα των άλλων εποχών, να ερευνήσουμε από που προέρχονται και πως αναπαράγονται (σπόροι).....
Καθαρίσαμε και δοκιμάσαμε φρούτα με κλειστά μάτια, για να δούμε αν αναγνωρίζουν γεύσεις.....
Παρατηρήσαμε λέξεις των φρούτων μαζί με εικόνες, με πεζά και κεφαλαία γράμματα
Αντιστοιχίσαμε λέξεις με εικόνες των φρούτων
Γράψαμε τις λεξούλες των φρούτων
και την μαθηματική έννοια: Πολλά-λίγα
Άρα ο σκοπός μας είναι, να αναγνωρίζουν τα φρούτα του φθινοπώρου και να τα ξεχωρίζουν σε σχέση με τα φρούτα των άλλων εποχών, να ερευνήσουμε από που προέρχονται και πως αναπαράγονται (σπόροι).....
Καθαρίσαμε και δοκιμάσαμε φρούτα με κλειστά μάτια, για να δούμε αν αναγνωρίζουν γεύσεις.....
Αντιστοιχίσαμε λέξεις με εικόνες των φρούτων
Γράψαμε τις λεξούλες των φρούτων
Μάθαμε αινίγματα για τα φρούτα
Φτιάξαμε καδράκι με τύπωμα από μήλο
Μαθηματικά: Μοτίβο με φθινοπωρινά φρούτα
Μαθηματικά: αναγνώριση αριθμών, αντιστοιχίζοντας το κάθε δέντρο( έχει πάνω μήλα), με το καλαθάκι που γράφει τον σωστό αριθμό
Κουκλοθέατρο με φιγούρες από φρούτα!!!!!!!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου